Schwäbisches Treffen

Registriert
4 Sep 2013
Beiträge
1.096
I däd au saga das mir em Ländle en haufa gaude Sacha hend, do brauch mer koi Bier ed importira:p
En guader Moschd isch au prima, han aber koin meh en der Familie, däd no aber en kaufda Bittenfelder "BiraMoschd" mitbrenga.

Ich als ethnische Minderheit fühl mich jetzt total ausgegrenzt :-( ... meine Religion verbietet mir den Genuss ausserbairischen Bieres :) ;-)

Gesendet von meinem CINK SLIM mit Tapatalk
 
Registriert
25 Apr 2012
Beiträge
2.963
Ich als ethnische Minderheit fühl mich jetzt total ausgegrenzt :-( ... meine Religion verbietet mir den Genuss ausserbairischen Bieres :) ;-)

Gesendet von meinem CINK SLIM mit Tapatalk

The Magic Lagom sagt:
"Komm an mein Herz Migrant!
Lies meine Bierliste und erfreue Dich!

Und dann ab in die Gruppe! Zuagroisder!" :lol:
 
Registriert
16 Jul 2013
Beiträge
797
Ihr wisst scho das ihr die Sprache des Erbfeindes schwätzet ? ... Als nächstes kommt sicher noch Badisch.... tzzzzz
 
Registriert
25 Apr 2012
Beiträge
2.963
a komm, bloß weil dia 's Schloß en Heidelberg gschloifd henn nachdragend sei? :lol:
Denk doch, der Keenig wär Großherzog bleiba, ohne dia Franzosa! Dass r dafür seine Leid verkauft håd.....
Außerdem måg i denne ihrn Käs, manchen Wei ond au sonschd so oine oder andere!
Ond wer sich beim Jaga tarnt, der derf doch zwoi Wörder Franz kenna?!?
;-):lol:
 
Registriert
4 Sep 2013
Beiträge
1.096
a komm, bloß weil dia 's Schloß en Heidelberg gschloifd henn nachdragend sei? :lol:
Denk doch, der Keenig wär Großherzog bleiba, ohne dia Franzosa! Dass r dafür seine Leid verkauft håd.....
Außerdem måg i denne ihrn Käs, manchen Wei ond au sonschd so oine oder andere!
Ond wer sich beim Jaga tarnt, der derf doch zwoi Wörder Franz kenna?!?
;-):lol:

Ähbän, dr Franzos' hot Guldur, hibsche Dechter, guada Weih, guada Käs ond guads Essa .... vo daher isch m'r där symbadischer :lol: als wia dr Preiß .... dia hen schließlich a auf os gschossa die Granadaseggl dia :evil: .... bevor I Preißisch schwätz schwätz i liabr franzesisch ond nach'm 3ta Viertale lofts dann au mit dr Fremdsproch :cheers:
 
Registriert
12 Mrz 2009
Beiträge
9.994
:biggrin: Im Saarlände ging das in den Jahrhunderten ständig zwischen Frankreich und Deutschland hin und her. Irgendwann war uns das dann völlig Latte - "Hauptsach' gutt gess!" :cool:
 
Registriert
9 Okt 2012
Beiträge
625
Sagt der, der grad a Woch wellnes in baiersbronn hinter sich hat. :D

Gesendet von meinem MB526 mit Tapatalk 2
 

Online-Statistiken

Zurzeit aktive Mitglieder
150
Zurzeit aktive Gäste
781
Besucher gesamt
931
Oben