Schwäbisches Treffen

Registriert
12 Jun 2015
Beiträge
1.258
Ja saga mole was glabet ihr eigendlich was i für euch für disch reservier?
nadürlich hen mir an schatten (geged sonn un nix anderschs :p bevor dohanna wieder a ganz schlau´s käpsele an lumbige kommendaar loslasst) die beem die do schtandet han i eigehändig no schnell gsetzt damit mir´s morge schee henn. :ROFLMAO:
 
Registriert
22 Jun 2015
Beiträge
294
bis 22:30 uhr zamma hocka und dann ens Revier ond uffd saua sitza. wo ischs Thema?

werd au heit obend hogga ond der bock mit em blatter alogga :) wenns klappt, dann gohts böckle mit hoim
 
Registriert
3 Jun 2001
Beiträge
331
hen jo it gwisst dass ihr an Stammtisch der anonymen alkoholfreien macht :)
gell tvg;)
 
Registriert
23 Sep 2007
Beiträge
10.144
So ,
i hab mei Programm für Morgen . Sollt wohl eher zum Hessenstammtisch . Frankfurt -Grävenwiesbach und auf den Abbruch no kurz nach Böhl-Iggelheim .
Des wird dann wie befürchtet eher nix . Ond wenn der gleiche Quatsch wie heut mit dem Verkehr en Stuagord isch dann glei 2 mal nix .
 
Registriert
3 Okt 2006
Beiträge
458
sodele,

i han den tisch jetzet uff 15 hanseln erweitert, muss also koiner standa. mir hen generell die meglichkeit drinne oder drauße zum sitze.

bei scheenem wedder dät i vorschlage mir hocket drauße zsamme no und ned im kabuff drinne.

wer z´erscht do isch ko entscheide. i versuch pünktlich zum sei.
ade
JL
Jaaaa !!!! Unbedingt einen Tisch im Biergarten reservieren. Bei dem Wetter wäre es qualvoll drin zu sitzen.
 

Neueste Beiträge

Online-Statistiken

Zurzeit aktive Mitglieder
46
Zurzeit aktive Gäste
333
Besucher gesamt
379
Oben