Jäger aus der Pfalz

Registriert
11 Nov 2012
Beiträge
8.165
Ich kumm ausem Kräs Derkem unn bin grad in de Jachdschul Blatt im Saarland.


Gerhard
 
A

anonym

Guest
Jetzt haben sich ein paar aus der Pfalz gemeldet !

Und nu :14:
 
G

Gelöschtes Mitglied 3213

Guest
Also: isch bin Vorderpälzer unn im Rhoihessische Eksiel....
Awwer isch jaa in Derkem :12:
...unn in noch de eh un anner Eck :15:
Was mer jetzert mache wollen? Ei isch det sah, was mer in de Palz immer machd! En Schobbe dringe unn Hausmacher esse! Die Frooch is nur: wu?
Wie gschriwwe, isch kumm in die Eck vun Derkem, wennicher in die Siedpalz. Lautrer Eck geht aach.
Aller: wer machd was? Wenns was verbindliches werre soll, kann isch misch schunn kimmere, dann ewe per PN. Geht aach in Hochdeitsch :24:
WmH,
K95fuxx
 
Registriert
10 Jan 2012
Beiträge
802
K95fuxx schrieb:
Also: isch bin Vorderpälzer unn im Rhoihessische Eksiel....
Awwer isch jaa in Derkem :12:
...unn in noch de eh un anner Eck :15:
Was mer jetzert mache wollen? Ei isch det sah, was mer in de Palz immer machd! En Schobbe dringe unn Hausmacher esse! Die Frooch is nur: wu?
Wie gschriwwe, isch kumm in die Eck vun Derkem, wennicher in die Siedpalz. Lautrer Eck geht aach.
Aller: wer machd was? Wenns was verbindliches werre soll, kann isch misch schunn kimmere, dann ewe per PN. Geht aach in Hochdeitsch :24:
WmH,
K95fuxx

:18: :18: :18:
 
Registriert
11 Nov 2012
Beiträge
8.165
Ich häbb geschtern moin Jägerprüfung bestanne unn such noch bissel Ahschluss unner de Jägersleit.

Bin 63 Johr alt unn mäh enn gemiedliche.


Servus


Gerhard
 
Registriert
11 Nov 2012
Beiträge
8.165
Ich kumm aus Haßloch.

Unn such noch was fer uff de Fuchs ( Hornet -223 Win. )



Freundliche Grüße

Gerhard
 
Registriert
30 Okt 2008
Beiträge
908
Eijo, das wer doch emol was. Bei em Schoppe unn Saumaa es bisje dischpedeere... :28:
 
Registriert
11 Nov 2012
Beiträge
8.165
Hallo Ihr Pälzer Jägersleit,
habe am Samstag meine guten alten Jagdschuhe ruiniert und brauche was neues.

Die Anforderung : Leicht , hoch , wasserdicht und bezahlbar ( nicht über 200,00 Euro )

Was habt Ihr in Gebrauch ?


Freundliche Grüße

Gerhard
 
G

Gelöschtes Mitglied 3213

Guest
@ Gerhard: wenn Du ja in Haßloch wohnst, ist Ludwigshafen nicht wirklich weit. Geh mal zu DECATHLON! Die haben eine Hausmarke, nennet sich QUECHA. Deren Wanderstiefel sind sehr gut! Ich hab letztens welche ind er Hand gehabt, die Brüder meiner Meindl GTX sein könnten...allerdings statt 230€ für knapp einen Hunderter günstiger!
Decathlon ist eh ein Geheimtip, wenns um Funktionsbekleidung geht. Ich hab einiges von denen und wurde nie enttäuscht.
Was den Laden sympathisch macht: die fertigen auch im fernen Osten, kaum in China, sondern Thailand, Vietnam, ....zu hervorragender Qualität...und halten die Preise günstig! Du bekommst vergleichbares mit den großen Markenlabeln, aber dann nur zum Markenpreis :no:
Du findest den Laden direkt an der METRO/ GLOBUS.
WmH,
K95fuxx
 
Registriert
17 Jan 2008
Beiträge
1.286
Hallo,
wohne bei DüW, jage nahe KIB...

Bin aber Zugereisster, keeen Pälzer ... bin froh wenn ich nach 10 Jahren meine Nachbarn im Ort anfange zu verstehen :oops:

Gruß
Gelegenheitsjäger
 

Neueste Beiträge

Online-Statistiken

Zurzeit aktive Mitglieder
12
Zurzeit aktive Gäste
363
Besucher gesamt
375
Oben