Schräge Geschichten;

Registriert
30 Mrz 2014
Beiträge
6.606
Samstag... gut ausgebaute Bundesstraße.. ich gurke mit 110-120 Tacho gemütlich meines Weges.. fahre langsam auf der doppelten Spur meiner Fahrbahn an einem Moped vorbei.. bremse wieder leicht ab auf 120, Tempomat an.. da knallt nen SQ5 mir gefühlt 180 an mir vorbei und das Moped schert aus.. gibt Stoff.. überholt den SQ5 und es leuchtet ein Bitte folgen oder Stop....dann gehts in die nächte Nothaltebucht.... da freut sich der Klops, dass ich mit den Jahren ruhiger geworden bin und es seltenst wirklich so eilig habe meinen Lappen zu verballern.
 
Registriert
27 Aug 2018
Beiträge
3.095
Nächtliche Besprechung bei einem Wiener Würstelstand, so oder so ähnlich sicher schon tausendfach vorgekommen:

Deutscher: " 'N Tach ! Bitte 'ne Currywurst."

Wiaschtltandler: "Wos fia a Wurscht wüüst ?"

D: " 'Ne Currywurst !"

W: "So an Dreck hob i ned ! A Woidviertler, a Burnheidl, a Schoafe oder a Eitriche kaunnst hom ! Wos wüüst ?"

D: "Äh, ah so, wat war dat Letzte ? Ne Ettrige ? Watn dat ?"

W: "A Käsekrainer is des !"

D: "Ahso, na dann probier ick dat Würstchen mal."

W: "Aufschneiden ? Zwa Höften ? Oisa gaunza ?"

D: "Aufschneiden, bitte."

W: "Senf ? Ketchup ?"

D: "Mit Mayo bitte !"

W: "Gibz ned ! Senf oder Ketchup ?"

D: "Ja."

W: "Wos ja ? Heast moch mi ned deppat ! Senf ? Ketchup ? Ollas ?"
D: "Bitte Senf."

W: "Wöchan ? An Gschissanan ? An Schoafm ?"

D: "Hamse kein' Süßen ?"

W: "An Gschissanan !"

D: "...öhm..."

W: "Drauf oder daneben ?"

D: "Na drauf bitte, daneben jeht doch nicht, Mann, Hahahaha !"

W: "Wirst glei schaun wo ois danem geh kau, wann i dan auf d' Schuach druck!"

D: "Wat ?"

W: "Schwoazbrot ? Semmel ? Soizstangl ?"

D: "Ein Brot, bitte."

W: "Bugl oda Schnittn ?"

D: "Wat ?"

W: "Vergiss - do host a Schnittn."

D: "Danke."

W: "Gurkerl ? Pfeffaroni, siaß oda schoaf?"

D: " 'N Pfefferoni bitte."

W: "Heast ! An Siassn oda an Schoaffm ? I bin a Wirschtlstandl und ned da liabe Rateonkel !"

D: "Wie scharf sind denn die Scharfen ?"

W: "Wüüst mi heckln ? Wos hasst wie scharf ? Na soll i das aufzeichnen oder is da liawa in Meta und Zantimeta ?"

D: "Wat heisst denn nu dat wieder ?"

W: "Des woar dei Bestöllung fia an Kirschpfefferoni...dass wenigstens da mogn wos hackelt ! Wos zum trinken ?"

D: "Ja, 'ne Cola bitte."

W: "Na grosse Hüf bist ma du kane ! - Dosn oder Floschn ?"

D: "Flasche bitte."

W: "Mit Glasl, oda ohne ? Heast Piefke, reiss di a bissl zaumm !"

D: "Ohne."

W: "Nau oisdan - sunst no wos ?"

D: "Wat ?"

W: "An Brillanten, an Unblachtn oder an Schwoazzn zum Ohtetn?"

D: "Häää...?"

W: "Vergiss es ... mocht 5,90 - ohne Maut !"

D: "Wat ?"

W: "5,90."

D: "Machen sie 6,- draus !"

W: "Wos is, host an Igel in Sock ?"

D: "Wat ?"

W: "Steh umme, Marmeladinger ! Da Nächste bitte !!!"

Die Konversation kann manchmal ausarten,
wenn‘s uns Zuviel wird lassen wir die „Zusatzverkäufe“ (Gemüse etc.) einfach weg 😜😅😂😂
 
Registriert
30 Jul 2011
Beiträge
2.416
Samstag... gut ausgebaute Bundesstraße.. ich gurke mit 110-120 Tacho gemütlich meines Weges.. fahre langsam auf der doppelten Spur meiner Fahrbahn an einem Moped vorbei.. bremse wieder leicht ab auf 120, Tempomat an.. da knallt nen SQ5 mir gefühlt 180 an mir vorbei und das Moped schert aus.. gibt Stoff.. überholt den SQ5 und es leuchtet ein Bitte folgen oder Stop....dann gehts in die nächte Nothaltebucht.... da freut sich der Klops, dass ich mit den Jahren ruhiger geworden bin und es seltenst wirklich so eilig habe meinen Lappen zu verballern.
Was wars jetzt? ein Moped oder ein Motorrad. Ein frisiertes Moped? Du siehst wie es ist wenn man 2 Sachen nicht unterscheiden kann. Das konnten deine Eltern noch.:(
 
Registriert
30 Mrz 2014
Beiträge
6.606
Ein vollwertiges Motorrad.. genannt Mopped
die Pol wird wohl keine frisierte 50er fahrn.
 
Zuletzt bearbeitet:
Registriert
27 Jul 2011
Beiträge
2.887
Nächtliche Besprechung bei einem Wiener Würstelstand, so oder so ähnlich sicher schon tausendfach vorgekommen:

Deutscher: " 'N Tach ! Bitte 'ne Currywurst."

Wiaschtltandler: "Wos fia a Wurscht wüüst ?"

D: " 'Ne Currywurst !"

Wenn ihr hier im Dialekt schreibt, muss ich mir das immer laut vorlesen, um's zu verstehen. 😅😇
 
Registriert
20 Mrz 2007
Beiträge
8.938
Ich würde es mir am liebsten von Fritz Muliar vorlesen lassen.
No, vielleicht trifft man sich ja mal?
 

Online-Statistiken

Zurzeit aktive Mitglieder
153
Zurzeit aktive Gäste
613
Besucher gesamt
766
Oben